Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP przy meczach Polaków na Euro 2024 sprzedała już prawie połowę czasu reklamowego

– Widzimy pozytywne zainteresowanie turniejem dzięki temu, że zagrają na nim Polacy – mówi Marcin Gudowicz (fot. KOZ)

Biuro Reklamy TVP na dwa miesiące przed startem piłkarskiego Euro 2024 (turniej potrwa od 14 czerwca do 14 lipca) sprzedało już prawie połowę czasu reklamowego przy spotkaniach Polaków.

– Widzimy pozytywne zainteresowanie turniejem dzięki temu, że zagrają na nim Polacy, bo bez ich występów byłyby to zupełnie inne mistrzostwa. Co najmniej kilkunastu klientów wstrzymywało swoje finalne decyzje do rozstrzygnięcia meczów barażowych – mówi "Presserwisowi" Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy TVP.

Szeroka oferta TVP na Euro 2024

– Korzystna jest dla nas strefa czasowa, a także fakt, że większość meczów rozgrywana będzie w prime time. Liczymy na wysoką oglądalność – dodaje Gudowicz.

Czytaj też: Dariusz Szpakowski skomentuje w TVP finał Euro 2024. Ekipa stacji ma liczyć ok. 120 osób

Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż oferty na Euro 2024 blisko dwa miesiące temu. Ceny 30-sekundowych reklam w TVP 1 i TVP Sport wokół spotkań biało-czerwonych w fazie grupowej dochodzą do 549,6 tys. zł. – Przy meczach Polaków mamy sprzedany czas reklamowy w blisko 50 procentach – informuje Marcin Gudowicz.

Dyrektor Biura Reklamy TVP opowiada, że oferta na turniej dla klientów jest szeroka. – W telewizji linearnej obejmuje sprzedaż sportową i niestandardową, do tego dochodzą online, media społecznościowe czy zewnętrzne platformy – wylicza i dodaje: – Przy wcześniejszych turniejach piłkarskich świetnie sprawdziła nam się sprzedaż łączona – w jednym momencie potrafiliśmy dotrzeć do 8 mln widzów z 30 sekundowym spotem reklamowym. To jedyna oferta na rynku, która generuje taki zasięg.

Piłkarskie Euro 2024 rozpocznie się 14 czerwca i potrwa do 14 lipca.

Czytaj też: Reklamodawcy wracają do Telewizji Polskiej. "Spółka znajduje się na dobrym kursie"

(KOZ, 17.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.